A/N:Oi niin paljon kiitoksia kommenteista! Ne piristävät niin paljon päivääni!
Pyydän anteeksi pientä kuollutta oloani, mutta tälläistä se nyt on kesällä. Minulla on tulossa parin viikon kuluttua jalkapallo turnaus Ruotsissa, niin silloin en ainakaan voi kirjoitella jatkoa! No, lukekaa ja kommentoikaa, jos täällä enää lukijoita on.
5.luku Erikoisdieetti ”Älä Bella ole noin masentunut, tästä tulee hauskaa!” Alice sanoi. ”Niin, sitten kun Edward on nähnyt sinut, sinun pitää hurmata hänet, niin kuin äsken sanoin. Sinun pitää puhua hänelle jotakin, ja saada hänet niin sekaisin, että saat heitettyä häntä päin lumipallon.”
”Voi Alice! En minä pysty tuohon”, minä valitin.
”Tietysti sinä pystyt. Lähdetään!” Alice sanoi, ja kaappasi minut syliinsä.Edward PoV.Olimme Jasperin ja Emmettin kanssa aukiolla miettimässä suunnitelmaa. Minua ärsytti, kun en voinut kuunnella kenenkään ajatuksia, koska jos kuuntelisin Emmettin tai Jasperin ajatuksia, voisin vahingossa kuulla Rosalien tai Alicen ajatukset. Se oli yhtä tuskaa.
”Onko teillä oikeasti mitään ajatuksia, että minkälainen meidän suunnitelma on?” Jasper kysyi pitkän hiljaisuuden jälkeen.
”Käytetään raakaa voimaa!” Emmett huusi innoissaan.
”Emmett, sadannen kerran, EI!” huusin, koska hän oli ehdottanut sitä jo moneen kertaan, ja olimme Jasperin kanssa moneen kertaan jo kieltäytyneet. Ja muutenkin, jos Emmett pääsisi lähellekkään Bellaa lumisodan aikana, en antaisi sitä ikinä itselleni anteeksi. Tietysti Bella oli tätä itse halunnut, mutta kuitenkin.
”Edward, meillä ei taida olla enää muitakaan vaihtoehtoja”, Jasper sanoi ja huokaisi. Hänkin taisi pelätä Alicen puolesta. Jos Emmett pääsisi Alicen lähelle lumisodassa, ei Jasperkaan siitä niin iloinen olisi.
”Niin kai sitten”, sanoin ja huokaisin samalla tavalla kuin Jasper; antautuvasti ja peloissaan.
”Jes! Kenet minä saan? Saanko Bellan? Hänet on helpoin löylyttää!” Emmett selitti ja hyppi paikallaan kuin pikku lapsi, joka on saamassa uutta lelua.
”EMMETT!” minä ja Jasper huusimme yhteen ääneen.
”Sinä et ainakaan koske Bellaan varovaisuutesi takia”
”Niin, etkä Aliceen!” Jasper komppasi minua.
”Noh, en minä
Rosalietakaan halua. Hän kuitenkin suuttuu minulle jos voitan hänet” , Emmett sanoi ja pullisti hauistaan kehuskelevasti.
”Sinulla ei taida olla Emmett vaihtoehtoja”, Jasper sanoi.
”No katsotaan. Jos joku muu sattuu kohdalle, saanko sitten ottaa hänet?” Emmett kysyi vihjaten.
”Kyllä, mutta sinun pitää olla todella varovainen”, sanoin. ”Lupaathan?” minä jatkoin ja nostin kättäni sovinnon merkiksi.
”Minä lupaan”, Emmett sanoi ja ravisti kättäni.
”Nyt kun asiat ovat selvät, menen hakemaan jäniksen välipalaksi. Katsokaas, kun Carlisle sanoi, että minä olen metsästänyt liikaa karhuja, niin minun täytyy pitää erikoisdieetti, jossa minä syön vain jäniksiä”, Emmett sanoi kehuskelevasti. Katsoin Jasperia kohti ja näin, kun hän oli juuri halkeamassa nauruun.
”No, mene sitten hakemaan jäniksesi”, sanoin, myös naurua pidätellen. Emmett lähti juoksemaan metsän syvyyksiin, kuunnellen jäniksen ääniä.
”HAHAHAHAA! EI OIKEASTI, ERIKOISDIEETTI!” huusimme yhteen ääneen ja nauroimme melkein kilpaa.
”Voi Emmett raukkaa, Carlisle on tainnut huijata häntä”, Jasper sanoi nauraen.
”No todellakin!” minä sanoin hekottaen.
”Jos minä lähden tuonne suuntaan ja sinä tuonne”, Jasper sanoi, kun olimme saaneet itsemme rauhoittuneeksi Emmettin erikoisdieetin aiheuttamasta naurunpurkauksesta.
”Se käy”, minä sanoin ja lähdin kävelemään toista reittiä kohti.
”Nähdään myöhemmin, toivottavasti voiton merkeissä”, minä sanoin ja heilautin kättäni Jasperia kohti hyvästiksi.
”Juu, hei.”
Vaikka meillä onkin enemmän voimaa ja taitoa, kuin tytöillä, luulen kuitenkin, että tytöt eivät aio pelata tätä lumisotaa voiman kanssa. Tunnen sen luissani.
A/N2:Juu, vieläkään ette päässeet lukemaan lumisodasta, mutta pian, toivottavasti jaksatte odottaa!