Disneyn leffat... niillä on aina paikka mun sydämmessä.
En voi uskoo, että tulevaisuuden sukupolvet ei saa kokea videonauhurin kostoa, kun vhs-kasetti ei ookkaan kelattu viimeks kun elokuvaa katottiin
tai sitä, kun rakkain vhs-kasetti juuttuu videon sisälle ja se mustakelahomma vaa repeytyy auki kasetin sisältä, kun juuri ja juuri oot saanu sen vaivoin koneesta irti. SE
OLI HIENOA AIKAA JA NYT PIKKU LAPSET EIVÄT SAA KOKEA SITÄ, KOSKA DVD:EET OVAT OTTANEET VALLAN ! On se surullista
En nimittäin muista kuinka monta kertaa rikoin omat disney videoni >.D
Mutta lempielokuvista kun nyt on kyse... Mä
raaaaaakastin Pientä merenneitoa (traagisesti sekin video lopulta meni rikki, MUTTA sen takia, koska tarhassa oli paha poika :< ) JA Peter pania. - Siis rakastin Peter pania ihan oikeesti... luulin, että tämä vihreään pukuun, pukeutunut punahiuksinen herra on
oikea ja, että hän tulisi jonakin päivänä hakemaan minut mikä-mikä-maahan. (: - Valitettavasti, sitten kun häntä ei näkynyt, niin kun täytin kahdeksan tajusin, ettei häntä ja Helinä keijua ollut olemassa. (Traagista tämäkin ;< )
Myöskin nämä tavallisimmat; ARISTOKATIT (aaivan parhaita ne hanhet
), Mulan, Prinsessa ruusunen, Tuhkimo, Aladdin, Topi ja Tessu, Oliver ja kumppanit (Katottiin tää joskus viime viikonloppuna yhden 5 vuotiaan tytön kanssa, niin huomaa ettei MINUA olla luotu enää katsomaan pikku tyttöjen kanssa lastenelokuvia, koska töksäytin yhdessä vaiheessa että "Nyt ne kuoli" ja tyttö lyö minua ja sanoo "eikä ku ne koirat meni hakemaan sen kittan turvaa!!"
) LeijonakuninkAAT (mun mielestä jatko-osat LK:sta olivat oikeasti ihan hyviä...) Viidakkokirjat (tässä sama, mun mielestä oliihan hyvä juoni kakkosessakin, vaikka ei se tutun Viidakkokirja 1sen tasolle nouse... mutta oli kiva tietää miten Mowglille (JOOKERTOKAA MULLEKIN MITEN SE KIRJOTETAAN
) tapahtui tämn lähtiessä Shantin mukaan.
ja kaikki muutkin.
Pari leffaa on mitä en ole katsonut sitten sen kun pinenä niitä selailin läpi, on Lumikki ja seitsemän kääpiötä ja Kaunotar ja hirveiö. - Jotenkin kummassakin oli sellainen hirveen pelottavia kohtia, joista siten sain traumoja. x_x no ei vaa
. Esim. Lumikissa se mssä tää ilkeä äitipuoli (mikä sen nimi nyt onkaa...) muuttuin noidaksi ja kuoli, niin HYVIN pelottavia kohtia jos saan sanoa. ja sitten kaunottaressa ja hirviössä... no se oli aika pelottava, kun ne miehet tuli tappamaan hirviötä ja mitä kaikkee muuta pelottavaa nyt siinä tapahtu...
Uusimmista disneystä en osaa sanoa mitään, sillä en tahtonut mennä katto sitä sammakkoleffaa, koska pelkään sammakoita
(turha sanoa että ne sammakot on animaatiota mutta !!!) ja noh, Tim Burtonin Liisa Ihmemaassa voin sanoa sen verran, että en tykännyt piirrettynä/animaationa (mikä se nyt silloin oli), enkä oikeastaan tykännyt nytkään. Näyttelijät olivat hyviä ja pelasivat roolinsa täydellisesti (vaika hatun tekijässä olikin usein hipaus Jack Sparrowta) mutta jokin jäi puuttumaan, niin kuin joku täällä sanoikin... Sitä paitsi todella mukavaa katsoa leffaa jossa tyttö itsekkin pitää itseään hulluna kun hän hyppii karkuun jotain korttipakkaa...kamalaa. PoTCnista en sano mitään paitsi että rakastan ja jumaloin. Yhtiä parhaista leffoista Harry Pottereitten jälkeen.
Apua, kun oon löpissyt paljon joten lopetan varmaan tähän, että ees joku muu saisi puheen vuoroa, mutta sen sanon, että HAADES ! <3 Harmi kun hiuksesi sammuivat
laurajoo